SEMANA DO AMOR: cara ao día de San Valentín (día 3º)


FLORES, CORAZÓNS E PIROPOS NO NOSO IES!

Como cada ano, estanse celebrando esta semana no centro dous dos nosos eventos máis amorosos. Un deles é o xa tradicional agasallo de flores ou corazóns coa finalidade de axudar economicamente aos rapaces de 1º de Bacharelato na súa viaxe cultural a Madrid. Xa sabedes, nos recreos estes alumnos, siareiros da nosa biblio, esperan que vaiamos escribir unha mensaxe de amizade ou amor nun dos corazóns de cartulina que alí nos venden por 0'50 €. Tamén podemos encargar unha flor por 1 €. Chegado o venres eles encargaranse de repartilos entre os afortunados/-as que teñen un amigo/-a ou un namorado/-a que se lembrou del/dela. Se queres que alguén especial reciba o teu regalo, aínda estás a tempo.


O outro evento amoroso que vimos de celebrar depende do Equipo de Dinamización e Normalización Lingüística. É o concurso de piropos. Acaba de saír o fallo do xurado. Velaí tedes o gañador, de Andrea Fernández Ponce, de 2º ESO B, e algúns outros destacados:

"Os paxaros piden comida,
os presos, liberdade;
e eu, meu amor, que nunca deixes de amarme."

"Quen fose bizco para verte dúas veces!"

"Cando miro o ceo, vexo as estrelas;
cando te miro a ti, non necesito velas."

"Aínda que os meus ollos deixasen de verte,
o meu corazón non deixaría de quererte."

"Como me gustaría ser un abellón
para correr detrás túa
e picarche o corazón!"

"Os teus ollos son dous ladróns,
o primeiro rouba vidas
e o segundo, corazóns."

"As vinte e catro horas do día repartinas así:
dez horas soñando contigo
e catorce pensando en ti."

"Pedirlle á miña cabeza que deixe de pensar en ti
é como pedirlle ao meu corazón que deixe de latir."

"Naveguei rumbo a América e, na viaxe, afundín;
pero… as sereas que atopei, ningunha era coma ti."

"Se amas a Deus porque morreu por tanta xente,
por que non me amas a min que morro por ti, soamente."

"Ti es a coca-cola,
eu son o xeo;
cando ti me topas,
eu, xa me derreto."

"A idade de xubilación chegará ata os 67
pero… que me importa a min
se o amor que sinto por ti
é de 10 multiplicado por 7."

"Se eu fose vampiro e bebese sangue,
roería no teu pescozo ata que rebentase."

"Soña o ceo coas estrelas,
soña a auga co río,
soñan os anxos con deus
e o meu corazón, contigo."

"Para saír da crise, baixan os soldos e as pensións;
a min para saír dela, bástame co teu corazón."

"Xogando coa auga, molleime;
xogando co barro, mancheime;
xogando contigo, namoreime."

"Se ti foses sol e eu, terra;
queimaríasme coa túa beleza."

"Conta todas as estrelas do ceo e multiplícaas por quince,
se che parecen moitas, eu quérote o triple."

"Non necesito a ninguén máis cando estou ao teu carón,
se non me cres, escoita o meu corazón."

Comentarios

Entradas populares de este blog

Vive connosco nun "liber amoenus"

8 de marzo: Día da muller

17 de marzo, día do cómic.